....

Lovar du att vara ärlig? yepp
Du heter: wendela
Smeknamn: wl
Låt som när du är ledsen sörjer till? himlen är oskylldigt blå, right here and waiting for you
Beroende av: att titta i spegeln
Vem/Vad behöver du mest just nu: min födelsedag(tisdag) grönan (lördag)!
Vad tror folk om dig?: jag har ingen aning, hoppas något possitivt
Stämmer det? det tror jag
Vad får du oftast komplimanger för? "vad söt du är idag"
Vad säger du för att imponera på någon? har inte vi sätt förut?
Hur imponerar man på dig? bjuda på dig själv men ändå vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? ja, såklart :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "vilken tid  är senare <3"
Var bor du? tror ingen kan ha missat det, stockholm!
Trivs du där: japp, det gör jag väl, saker sprider sig bara lite för snabbt här....
Äger du några converse: kommer få ett par i födelsedagspresent
Sprit, cider, vin eller öl: öl elr cider
Brukar du bli för full: nej
Vad har du för mobil operatör: telia
Är du allergisk mot något: besprutningsmedlet, pollen, katter.
Har du haft sex idag: haha, nej
Nästa mål i ditt liv: Är att jag ska bli brunare innan min födelsedag
Hur svarar du i mobilen: "hallå" eller "aa, det är wendela"
Vem ringde du senast? johanna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag smsa tillbaka att jag inte kunde svara för jag tittade på film.
Antal timmar sömn inatt: 10 typ
Sov du ensam: japp
Brukar du komma i tid: emmm, om det är något viktigt, så ja
När mår du bra: när jag är min mia kompisar & närj ag har roligt, när jag ser fram emot något
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: lite orolig ifall jag blir sjuk på min födelsedag, är varm.
Vanligaste färg på dina kläder: beror på årstiden
Vad tycker du om fötter: usch det är så äckligt!
Vad saknar du: att vara med mina och amanda, och 2007
Hade du en bra kväll igår: ja, :)
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: såklart!
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 10-11 på vardagar
Är du blyg? nej, det tycker jag inte att jag är.
Sysslar du med någon idrott: friskis och svettis, gick på gymnastik i 6 år innan
Vill du hellre ha mail än brev: det beror på.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jo, det gör jag nog
Har du spytt offentligt: hehe, nej som tur är!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kissa, klä mig snyggt, höra på när alla killkompisar snackar hemligheter
Är du nöjd med ditt liv:  det kan bli bättre, men jag är nöjd
Är du bortskämd: Jag vill ha massa saker och jag brukar inte ge mig, men jag är inte bortskämd
Vad gör du i morgon: jag ska klä ut min kompis med ögon bindel och åka runt stan med en annan kompis, hon fyller 15
Vad är det värsta du vet? svek, lögn, mord, när man har förväntat sig något och det inte blir av.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? runt 200
Vad behöver du just nu? inte vara sjuk!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vanessa hudgens, blondinbella, magdalena graaf, danny saucedo
Vad längtar du till? min födelsedag och grönan på lördag
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, det hoppas jag
Vad använder du för shampoo ? evital
Vad är det finaste du fått? det var svårt, kanske resan till grekland
En speciell dag du minns: typ den 14 nov 07, 1 mars 08, 30/31 maj 08, 9-10 elr 11 juni 08 klassresan 08.!
Tycker du om någon just nu: nej, jag tror inte det.........
Om fem månader: lever jag mitt perfekta liv
Du samlar på: minnen
Gröna eller röda äppeln: GRÖNA GLANSIGA
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ebba tror jag, eller håller det för mig själv.
Gillar du golf: minigolf ja, annars är det en svenne sport :P
Vilken tid gick du upp idag: halv 11
Har du sovit i din egna säng inatt: yes
Har du strumpor på dig nu: nejj
Vad ska du göra ikväll: Jag ska på middag hos en kompis.
Är det okej att gråta: ABSOLUT!
När grät du senast : nån gång i veckan tror jag
Laddar du ner musik och film från Internet:  nepp
Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka utomlands och ta med massor av kompisar, shoppa!
Bär du glasögon eller linser: nej, inget av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej det är inte viktigt, men dom är oftast snyggast
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-12
Har du piercing: nope
Vill du gifta dig: ja, det vill jag nog
Vill du ha barn: ja, självklart
Solar du ofta: haha, fråga alla mina vänner och jag är den mest solberoende av alla....:P
Är du bra på att laga mat: haha, det tycker jag.
Gillar du att dansa: jaaa. go4it
Är du flygrädd: nej jag älskar att flyga!!
Hur vig är du: nej, inte längre
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten tror jag.
Vilken är din favoritglass: "wish" ben&jerrys
Tror du på ett liv efter döden: jo, på sätt och vis
Tycker du om sushi: jo, ibland
Vad äter du helst när du ser på film: beror på vad jag är sugen på!
Bor dina föräldrar tillsammans: ja, tackochlov!
Har du tandläkarskräck: ehh, jo lite kanske...
Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgon om jag väntar på något kul, annars kvällsmänniska helt klart!
Vilken ögonfärg har du: blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: mm, det har jag.
Biter du på naglarna: jag har slutat!
Röker du: asså inte beroende, men det händer väl.
Hur ofta tränar/motionerar du:  3 ggr typ.
Senaste låt du hörde: lilla hjärtat- sommarpojkarna, jag framkallar minnen
Vad gör du på helgerna: är med kompisar, shoppar, fikar.

hehe, nu vet ni lite om mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin

kolla in dagens sötnos i min blogg! http://sandratjulins.blogg.se/2009/april/robert-pattinson-1.html#comment

2009-04-18 @ 15:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0